• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Maestrías
    • Search
    •   DSpace Home
    • Maestrías
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Percepción de la Calidad de los Servicios de los Clientes del Restaurant Astoria y su Repercusión en el Nivel de Satisfacción Arequipa - 2018 

    Guerra Pérez, Hardy Erick (Universidad Católica de Santa María, 2019-04-20)
    El presente trabajo de investigación denominado “Percepción de da Calidad de los Servicios de los Clientes del Restaurant Astoria y su Repercusión en el Nivel de Satisfacción Arequipa - 2018” considera los siguientes ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    AuthorGuerra Pérez, Hardy Erick (1)Subject
    Calidad de servicio (1)
    Percepción (1)
    satisfacción del cliente (1)... View MoreDate Issued2019 (1)Has File(s)Yes (1)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV