• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Maestrías
    • Search
    •   DSpace Home
    • Maestrías
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Influencia de las Estrategias del Marketing Mix en la Satisfacción de los Clientes del Restaurante Vegetariano el Maná, Arequipa 2018 

    Justo Callo, Eliana Carla (Universidad Católica de Santa María, 2019-02-04)
    La presente investigación determina la manera en que la Estrategias de Marketing Mix influyen en la satisfacción de los clientes del restaurante vegetariano El Maná, en la ciudad de Arequipa, con el propósito de aportar ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    AuthorJusto Callo, Eliana Carla (1)Subject
    clientes (1)
    Estrategia (1)
    satisfacción (1)
    ... View MoreDate Issued2019 (1)Has File(s)Yes (1)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV